7 tips for å utvikle din intuisjon.

1. Mediter. For meg er meditasjon viktig fordi det handler om å stoppe tanken og finne din egen energi. Når du vet hvordan din energi føles, er det lettere å gjenkjenne og tolke andres.

 2. Utforsk dine egne følelser. Etter min mening kan du ikke koble til din intuisjon uten å utvikle forbindelsen til dine følelser. Grunnen til dette er at det meste av kommunikasjon og lesing av energi blir tolket gjennom dine følelser.

 3. Øv på å holde fokus. Det er mange måter å gjøre dette på. En måte er å se et bilde eller en person i ditt indre øye, det kan også være en farge eller form, som for eksempel en rød prikk. Øv på så ofte du kan å holde oppmerksomheten på den røde prikken uten forstyrrelser. Dette er mye vanskeligere enn det høres ut!
4. Drikk vann. Denne er kanskje selvsagt for de fleste. Vann hjelper til å rense ut kroppen din, blant mange andre ting.

 5. Lek! Du må ha en følelse av lek. For mye press og seriøsitet vil blokkere flyten din!

 6. Finn hjertet ditt! Det er viktig å få kontakt med din hjerteenergi. Mange av oss vil ha problemer med dette, så teknikker for å finne, og for å leve, fra hjertet ditt er viktig.

 7. Øv! Det er viktig å øve på alt som har med intuisjonen din å gjøre. Du må utvikle og lære ditt eget "språk". Noen måter å øve på er å forutsi ukens nyheter, du kan prøve å finne noe som er gjemt eller mistet eller øve på å lese mennesker. Og husk punkt 5, alltid ha en følelse av lek!





Om du ønsker å prate med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . Første samtale med meg er gratis, slik at vi skal bli kjent, og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke.


Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no

Kommentarer