Fjernhealing

Jeg ønsker å skrive litt om hva jeg synes er viktig at du vet om fjernhealing, og hva du kan gjøre for å få mest mulig ut av en time med fjernhealing hos meg eller andre healere.


Hva er healing?


Healing er en naturlig prosess. Måten jeg ser på healing er at energien hjelper kroppen din til å fungere på best mulig måte. Noen ganger vil det ta bort smerte, og andre ganger vil den jobbe med årsaken til smertene. Sistnevnte er mitt mål. Du kan se på problemet eller situasjonen du er i, uansett hva, som et tre. Hvis du bare forholder deg til grenene og ikke røttene, vil du ikke bli bedre i det lange løp. Med andre ord vil healing jobbe med årsaken til problemet og ikke symptomene alene.


Hvordan fungerer en fjernhealingstime?

Før vi begynner er det en fordel at du gjør deg komfortabel, enten du foretrekker å sitte eller ligge, alt som betyr noe er at du er i stand til å slappe av så godt som det lar seg gjøre, med så få distraksjoner som mulig. Noen mennesker opplever at avslappende musikk er nyttig. Mens du slapper av, jobber jeg med din energi i forhold til den intensjonen vi har satt på forhånd. Til slutt vil jeg ringe deg tilbake eller skrive til deg på Facebook. Dette avhenger av hvilken kontaktmetode du har valgt. Vi vil da ha en rask prat om hva ble brakt til min oppmerksomhet i løpet av økten. Hvis du ville ha 30 minutters healing vil vi stoppe her. Hvis du har bestilt 60 minutter, vil ca første 30 minuttene inneholde healing, og de siste 30 vil være mer på linje med en intuitiv konsultasjon.


Spesiell informasjon om fjernhealing i gruppe:


Under fjernhealing i gruppesituasjon vil vi ikke sette en intensjon som gruppe, men jeg vil koble til den kollektive bevisstheten til den aktuelle gruppen, og arbeidet med temaet eller situasjonen som er felles for den bestemte gruppen. På grunn av loven om tiltrekning, vil alle i gruppen som deltar på arrangementet ha et felles problem eller vil på et nivå ha fellesfaktorer i livet sitt.






Om du ønskertime med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . Første samtale med meg er gratis, slik at vi skal bli kjent, og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke.



Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no

Kommentarer