Energioppdatering 2016

Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg så er det mye på gang i verden for tiden, og uten å gå for mye i detalj på det, så tror jeg nok du forstår hva jeg mener med dette.

2016 har vært et år der saker som før har vært "gjemt", eller som de fleste har snudd et blindt øye til, har kommet frem i lyset. Hat, rasisme, frykt osv. Enten du er klar over det eller ikke, så blir vi alle påvirket av dette. Enten du opplever at du er mer engstelig eller har mer angst enn før, du sover dårligere enn før, du føler deg urolig, og føler det rett og slett som om livet går for fort og alt du klarer å gjøre er å holde deg fast så godt du kan for å ikke falle av. For det er følelsen!

Det er jo sånn at vi lever i et univers som er styrt av loven om tiltrekning. Dette betyr i korte drag at vi 
tiltrekker oss det vi er en match til, både på et personlig plan og på et jordlig plan. Det er ikke klisje at vi alle er ett. Det flest mennesker streber etter er det som kommer til å skje. Det er kanskje vanskelig for mange å være enig i, men dette har vi sett gang på gang i løpet av historien.

Så hva kan vi gjøre? Jeg er tilhenger av at det ikke nødvendigvis er sånn at vi må rope høyest for å forandre verden. Jeg tror vi alle må gå i oss selv og se på hva vi gjør, kontra hva vi tenker vi burde gjort. Det holder ikke lenger å være våken, i spirituell forstand. Dette er fordi tiden går fortere og fortere, noe som igjen betyr at du kan forandre hele tidslinjen din hurtigere enn noen gang tidligere! Min mening er at det er nettopp dette som gjør at vi får følelsen av at vi må holde oss fast for å ikke å bli kastet av, hvertfall er dette en følelse jeg kjenner sterkt på. Det holder ikke lenger å tenke på å meditere, vi må gjennomføre!

Dette er absolutt ikke ment som noe dommedags brev, eller frykt propaganda. For det vil gå bra, men når vi forstår hvor bra det egentlig kan gå, så er det verdt innsatsen!

Kommentarer