Manifestering Del 1 - Innledning

Etter å ha fått ganske mange spørsmål om manifestering så kommer jeg de neste ukene til å ha en hel serie med manifesterings- tips og triks fra a til å. Denne bloggserien hører sammen med en videoserie. Om du ønsker å se disse videoene kan du melde deg inn i facebook gruppen min her.


Når vi snakker om manifestering så må vi først snakke litt om loven om tiltrekning. Som jeg har skrevet om så mange ganger før så er dette den største loven i vårt univers. Veldig kort forklart så styrer
denne loven alt du mottar, alt fra situasjoner, følelser og ting, og alt derimellom. Alt du er en match til er det du mottar. Det betyr videre at når vi ønsker å manifestere noe, så er vi nødt til å gjøre dette med hele oss. Det betyr med hele vår sjel, våre ønsker, tanker og ånd. Alle deler av oss er nødt til å stå på linje med vår intensjon for å motta det vil ønsker oss. Det er når vi kommer hit at vi kan begynne å bevisst bruke loven om tiltrekning til å motta alt du ønsker deg. Og som vanlig er jeg opptatt av konkrete tips og jordet informasjon, og det er der denne blogg/video serien kommer inn. Min intensjon er å gi deg konkrete tips så du steg-for-steg kan begynne å leke med denne prosessen.


Og allerede her kommer første tips: Ikke ta det for høytidelig, lek med prosessen. Det er da du vil få mest ut av den!



Det er sånn at du kan manifestere alt du måtte ønske deg. Men som jeg nevnte over så kan du bare manifestere det du kan stille hele deg selv bak. Og det er derfor du f.eks ikke kan ønske deg 1 million kroner bare fordi du vil. Rett og slett fordi du ikke vil tro på det. På mange måter er det litt som neverland. Du må tro for at det skal fungere. Om du tror du kan fly, så kan du også det. Derfor er denne prosessen på mange måter en guide for deg til å steg for steg lære deg å tro mer og mer på deg selv og dine evner til å forandre hele ditt univers.


Så la oss starte på steg 1 i denne prosessen: Hva vil du manifestere?


På mange måter begynner prosessen her og slutter når ønsket ditt har blitt fysisk. Når vi nå skal starte denne prosessen sammen er det viktig å starte i det små med helt konkrete ønsker. Som jeg nevnte i tipset over er det viktig å ha det litt gøy med denne prosessen, og ikke la andre ødelegge den.


Dette er viktig å tenke på når du skal finne ut hva du ønsker å manifester:
  • Vær konkret, ( spesielt er dette viktig i starten) og hold deg unna ønsker som “ jeg vil ha et godt liv” eller “jeg vil være mer positivt”. Disse ønskene er vel og bra, men problemet med disse ønskene i denne delen av prosessen er at det er vanskelig å få noen håndfaste bevis på at det skjedde. Og det er akkurat det du kommer til å ha behov for i starten.
  • Konkrete ønsker kan være at en viss person (navngitt av deg) ringer meg innen fredag kveld eller at du i løpet av uka skal ha x antall kroner inn på kontoen som du ikke hadde regnet med. Og viktigst av alt, ikke be om mer enn du akkurat nå halvveis klarer å tro på!
  • Vern om ønsket ditt som om det var et lite barn! Med dette mener jeg at dersom du har noen rundt deg som synes dette bare er tull osv, så er ikke dette tiden for å fortelle de om dette ønsket. Dette er fordi du akkurat nå er for sårbar slik at hver minste lille kommentar eller ironi på dette temaet vil gjøre så du blokkerer deg selv og det du prøver å få til.
  • Si ønsket høyt for deg selv, eller skriv det gjerne ned. Av erfaring hjelper dette i starten for å få ønsket ut av deg selv og inn i universet.


Og husk, jeg forstår veldig godt skepsisen for at du kan forandre livet ditt og ønske deg hva du vil. Men jeg vet av erfaring at dette er mulig. Jeg har gått hele denne prosessen jeg vil dele med deg, og jeg lover deg at det er mye lettere enn du tror, men det er en prosess der hele deg må være involvert for å få det til. Og det er nettopp dette vi skal snakke om i de neste ukene.


Husk å meld deg inn i gruppa mi om du ikke har det enda, for å få enda flere tips og støtte av alle de andre , nå over 800, medlemmene her!

Kommentarer