Hvorfor kreativitet er så viktig

En viktig del av det å manifestere, eller skape, det livet eller det vi ønsker oss er å bruke følelsene som en drivkraft, nesten som en portal, videre til det vi ønsker. Her om dagen fikk jeg spørsmål om kreativitet er viktig, og burde man følge kreativiteten sin selv om andre sier det er meningsløst? Svaret her er et stort JA!


Se youtubevideoen som hører til innlegget her!

Har du opplevd å føle deg veldig kreativ? Enten du for eksempel  jobber med kunst, musikk, håndverk
eller intuisjon, for ja, spirituelt arbeid er også kreativt. Når vi er i denne modusen har vi en høy frekvens, vi skaper og vi er i ett med oss selv og vår sjel. Enten du som sagt gjør noe fysisk eller metafysisk, er kreativitet viktig.


Det som ofte skjer er at yrker eller gjøremål av kreativ art ofte blir nedprioritert i det samfunnet vi lever i. Av majoriteten blir nok dette sett på som noe som ikke fører med seg noe. Du vil ikke tjene penger nok og det er et tulle-yrke, enten du vil spille fløyte, male eller arrangere blomster. Du slutter derfor kanskje med det du virkelig brenner for, og starter med noe mer “logisk” i samfunnet ditt øye. Konsekvensene av dette kan være store. Jeg påstår derimot ikke at du skal slutte i jobben akkurat nå og hoppe over i kreativiteten din, men det kan være en god ide å begynne med å introdusere kreativitet i det livet du har akkurat nå.


Vi er født her på jorden for å skape, når vi slutter med dette føler vi ofte at livet ikke lenger har mening, eller kanskje til og med blir veldig syk. Dette skjedde også med meg når jeg sluttet med det som var min kreativitet og store styre til fordel for hva de rundt meg mente var mer fornuftig. Derfor vet jeg hvor store konsekvenser dette kan få.

Skap, vær kreativ og vær deg selv!

Se youtubevideoen som hører til innlegget her

Kommentarer