Manifestering. Hvordan manifestere deg til livet du ønsker deg

Mye av det jeg snakker om her på bloggen, i facebookgruppen, i kurset mitt og i en-til-en timer handler mye om fortid. Hvorfor du er som du er og har det som du har det. Vi snakker mye om indre barn arbeid og hvordan vi kan bruke kraften i deg vonde for å heale oss selv. Men i den øvelsen jeg har lyst til å vise deg i dag skal vi gå motsatt!


Temaet så langt i år har handlet mye om manifestering, og da snakket jeg blant annet om viktigheten av å visualisere det du allerede har ønsket deg. Nettopp dette er grunntanken i denne øvelsen.
På samme måten som vi gjør når vi jobber med indre barn arbeid ved å bruke denne kraften til å hjelpe oss selv skal vi nå se på den fremtidige deg og hvordan du kan bruke denne kraften til å komme deg dit. Et annet aspekt av denne øvelsen er også det å øve på å innta høyere frekvens enn den du er på i dag, og ved å gjøre denne energien dominerende vil din nåværende energi ikke ha noe annet valg enn å innta denne energien. Dersom du har sett på de gratis nettkursene jeg jevnlig holder så har du hørt meg snakke dypere om dette.


La oss gå gjennom øvelsen steg for steg:

  1. Som vanlig er det lettest for deg å gjennomføre denne øvelsen når du er i en meditativ tilstand. Dersom dette er nytt for deg kan du starte med å sitte eller ligge så du får slappet litt av, og begynne å puste sakte inn med nesa og ut av munn til du føler at du har landet og pusten etterhvert går rolig av seg selv.
  2. Her begynner visualiseringen. Glem alt du måtte tenke er lov eller realistisk, nå skal du skape den du vil være. Spør deg selv om følgende: Om 2 år fra i dag, hvordan er du da? Hvordan ser du ut? Hvordan energi har du? Hvordan er livet ditt? Ingen drøm eller ønsker er for store i denne prosessen. Form deg selv nøyaktig slik du vil være.
  3. Etter du har lekt med steg nr.: 2 vil jeg du skal holde litt på denne visualisering av deg selv. Observer deg selv litt før vi går videre.
  4. Visualiser at denne versjonen av deg fra fremtiden kommer bort til deg der du sitter eller ligger. Fortid-deg setter seg ned ved siden av deg, og du tar deg tid til å virkelig kjenne etter hvordan energi denne delen av deg har. Hvordan føles det å være nær denne personen? Hvordan hadde det vært å være denne personen?
  5. Gjenta denne prosessen så mange ganger du ønsker. Jo mer du klarer å være i denne energien jo bedre!




Om du ønsker å prate med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . Første samtale med meg er gratis, slik at vi skal bli kjent, og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke.


Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no



Her kan du se videoen der jeg snakker mer om hvordan du kan bruke "fremtidens deg" til å manifestere:


Kommentarer