6 steg til intuitiv utvikling

Hvordan kan man på best mulig måte utvikle intuisjonen sin? Hvordan kan man bli bedre på å ta beslutninger, og hvordan kan man egentlig finne tilbake til den sanne deg? I søken etter svaret på dette har lagde jeg et onlinekurs i 2016 som handlet om 6 steg til intuitiv utvikling. I dette kurset tar
jeg deg gjennom de 6 stegene, i rekkefølge, som jeg mener er den raskeste veien til målet. I dette kurset tar jeg deg igjennom mange strategier og verktøyer for å jobbe med hvert enkelt sted, i denne teksten skal jeg vise deg det viktigste! For å lære mer om dette inviterer jeg deg til å bli med i Facebookguppa mi, det er gratis! 

1. Indre ro
Når vi skal begynne å jobbe med oss selv er indre ro det viktigste stedet å starte! Skal du utvikle intuisjonen din eller bare bli bedre kjent med deg selv er ikke dette noe hokus pokus, det er helt naturlige deler av deg! Det betyr at for å få kontakt med det som for deg er naturlig må vi jobbe med alle de lagene i oss som skaper uro og kaos. Den beste og raskeste måten til å gjøre det er å begynne å jobbe med pusten! 

2. Få kontakt med følelsene dine
Uansett hva du vil gjøre her i livet er følelsene dine ditt viktigste verktøy! Følelsene er ditt innvendige kompass som hjelper deg til å forstå og manøvrere deg gjennom verden. Dersom du ikke har kontakt med følelsene, eller følelsene er kaotiske vil du ha vanskeligheter med det meste. I dette steget vil jeg at du skal begynne å se om du klarer å få kontakt med kroppen din igjen.

3. Jobbe med følelsene dine, indre barn arbeid
Når du har fått jobbet med den indre roen for så å få litt kontakt med følelsene dine, det er da den virkelige tunge jobben kommer. Indre barn arbeid! Nå skal du dykke dypere ned i deg selv for å finne rot årsaken til det du i dag sliter med. Enten du opplever store emosjonelle utfordringer eller du sliter med at du ikke klarer å sette grenser og ikke mestrer å ta godt nok vare på deg selv.

4. Ditt intuitive talent.
Det er først nå jeg vil du skal begynne å jobbe med intuisjonen din. Først når du har skapt et roligere og stødigere grunnlag. Dersom du hopper rett til dette steget før du har jobbet med de første tre stegene vil du oppleve at du får dårligere kontakt med deg selv, og du vil ikke klare å utnytte deg selv og få den dypere kontakten med deg selv som du behøver for å virkelig bli bedre kjent med intuisjonen din. Se videoen under for å høre mer om dette.

5. Bli kjent med intuisjonen din.
Hvordan fungerer din intuisjon, og hvordan vet du om du får kontakt med det virkelige deg eller ikke? Mange jeg snakker med har problemer med å vite når det er intuisjonen som snakker eller når vet jeg om dette er noe jeg vil eller ikke? Ved å bli bedre kjent med intuisjonen din får du en dypere forståelse for hvordan akkurat du og din kropp fungerer. 

6. Øv!
Det er ikke før dette sjette og siste seget du skal bruke penger på medium/healing kurs! Det er først nå jeg opplever du virkelig vil få den forståelsen og kunnskapen om deg selv til å virkelig få noe ut av denne jobben! Jeg vil du skal øve på alle teknikker og verktøy du ønsker. Enten du vil ta kurset mitt og lære der eller du vil ta andre kurs. Øving gjør mester, og dette området er ikke noe unntak! 


Se mye mer om dette i livevideoen nederst: 



Om du ønsker å prate med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . Første samtale med meg er gratis, slik at vi skal bli kjent, og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke.

Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no



Kommentarer