Hva er din pengeenergi? Intervju med Hilde Kloppbakken

Ukas tekst blir litt annerledes enn vanlig, det er fordi jeg i denne ukas livevideo snakket med Hilde
Kloppbakken om pengeenergi. Vi snakket blant annet om:
  • Grunnen til at mange ikke tjener penger
  • Hvorfor pengeenergi er noe du bør ha fokus på
  • Typiske "faresignaler" når du er i dårlig energi
  • Hva som må til for å komme i god energi
Penger kan være et vanskelig tema å snakke om, og et sårt punkt for mange. Allikevel er det viktig å tenke over hva penger betyr for deg. Altså, hvilken pengeenergi har du? Kan det være at du har noen blokkeringer som skaper problemer for deg? I såfall er det din jobb å ta en nærmere titt på de istedet for å feie det under et teppe, som med det meste annet! 

Teksten blir kort denne gangen fordi jeg vil du skal se videoen for å få med deg hele samtalen! :) 

Se videoen nederst



Om du ønsker å  prate med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . Første samtale med meg er gratis, slik at vi skal bli kjent, og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke.


Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no





Kommentarer