Hvordan bli kvitt indre uro?


I denne videoen snakker jeg om det skiller de som blir kvitt uroen og de som forblir i den.

Etter mange år som terapeut i Hjertesamtaler har jeg snakket med veldig mange mennesker. Det jeg har funnet ut er at det er noe som skiller de som får det bedre, og de som ikke gjør det.

Det er ikke sånn at noen er dømt til å lide, dømt til å aldri få det bedre. Det er heller ikke sånn at din situasjon er så spesiell at ingen forstår den, og derfor ikke kan hjelpe deg.
Vi som fikk det bedre gjorde det fordi vi aldri opp. Det betyr ikke at du må vite hvordan du skal få det bedre, det betyr bare at du må bevisst ta de valgene som vil ta deg et steg nærmere.

Det handler om de små stegene fremover som tilsammen gjør hele forskjellen. Det handler om å aldri gi opp håpet. Det handler om å bevisst gå inn for å finne mennesker som forstår deg hvis du i dag føler at ingen gjør det. Bruk Facebook. Bruk forum som Si det med ord. Bruk www.Hjertemedlem.no

Det kommer til å gå bra til slutt om du velger å ta et dypt innpust av gangen! <3



Ønsker du å være med i et fellesskap hvor du får hjelp og støtte til angsten din så er www.hjertemedlem.no kanskje noe for deg.

Om du heller ønsker å kun prate med meg så kan du bestille time hos meg her: www.hjertesamtaler.no/gratis-samtale . For at vi skal bli kjent , og du kan bestemme deg for om dette er for deg eller ikke, så er første samtale med meg gratis.


Du kan også sende meg en e-mail på: kristine@hjertesamtaler.no


Kommentarer